19 Eylül 2008 Cuma

BEBEK ANI DEFTERİ



Allah kısmet ederse bayramdan hemen sonra teyze olacağım. ENGİN'imizi dört gözle bekliyoruz. Yeşim (benden 16 Ay büyük kardeşim) Antalya'da yaşadığı için bir senelik iznimde gördüm birde son halini bayramda Kemer'e gidersek o zaman göreceğim. Allah'tan MSN'de sık sık görüyoruz. Bir badiler, bir tulumlar aldık FUAR BEBE'den birazda abartmışız,nevresim takımlar, bebek havluları gelin çeyizi gider gibi hurçlarla gitti Antalya'ya. Artık kıyafet almamaya başladık ama buseferde duramıyoruz. Annem çok güzel Uyku Seti işledi. Bebek Şekerlerimiz bitti. Dün akşam oturdum bir anı defteri yaptım. Bence çok hoş oldu. Böyle birşey hayal etmemiştim yaparken ama beyaz polar dikerken kalın gelip büzüştüğü için pitikareli kumaştan yaptım.
Birtane modelist defteri diyorlarmış, benim tabirimle çizgisiz ajanda almıştım. Oturdum kapladım kumaşma. Kapladım derken ajandanın boyunda hazır defter kapları gibi diktim. Kapaklarına geçirince tam boyu olduğu için gerildi zaten. Üstünüde kurdeleyle süsledim. Son aşamada da daha önceden ayıcık yapayım diye düşünüp kafasını yaptıktan sonra vazgeçtiğim parçayı kurdelenin ucuna takıp sayfa ayracı yaptım. Bilmem hoş oldu.
Evlenenlere, doğum yapan tanıdıklarıma artım byle bir şey yapacağım. Yaparken çok zevk aldım çünkü.

6 yorum:

Yelda dedi ki...

Blogum yeni ve kimse bilmediği için yorumsuz kaldı.Sırf deneme amaçlı yorum yazıyorum.

Adsız dedi ki...

Merhaba blogunuza tesadüfen rastladım. Öncelikle hayırlı olsun Allah tamamına erdirsin. Yurt dışında bebekler doğduğunda doldurulmak üzere yapılmış defterler yapılıyor. Ayak izi dahil her türlü ayrıntıyı düşünüp ona göre tasarlanmış defterler. Ben de onlardan ülkemizde var mıdır diye bakınırken sizin sayfanızla karşılaştım işte. Güzel bir başlangıç yapmışsınız. Herşey gönlünüzce olur inşallah. Hoşçakalın
Pınar

Adsız dedi ki...

Merhaba, blogunuz hayırlı olsun. Bebeğimin doğumuna 1 ay kaldı.. ben de oda süslemeleri, şekerler, anı defterleri, vs. için nette dolanırken rastladım sayfanıza. Bu tarz şeyleri kendim hazırlayabilir miyim diye fikir sahibi olma açısından yol gösterici oldu.Teşekkürler.

Derya

Yelda dedi ki...

Merhaba Derya’cım
Öncelikle bloğumu ziyaretin için çok teşekkür ediyorum
Ve Allah hayırlısıyla bebeğini kucağına almak nasip etsin diyorum.

Elbette oda süslemelerini, bebek şekerlerini hertürlü şeyi kendin yapabilinsin.
Gerekli olan malzemeler zaten. Ben yiğenim ve komşularımın bebekleri için
hazırladım hep.Kapı Süsleri bebek şekerleri hatta nasıl yapacağım konusunda fotoğraflarda var.
Ayrıca kendi hazırlayınca insan daha çok zevk alıyor.
Hangi şehirde yaşadığınızı bilmiyorum ama Eğer İstanbulda iseniz
Malzemeler için size Eminönü’nde ŞARK HAN’ı tavsiye edebilirim.
Birçok malzemeci ve süslemeler var
Yalnız tavsiyem pazarlık et ve kafanda istediğin bir şey varsa birkaç yere fiyat sor.
Çünkü yanyana dükkanlarda bile çok fiyat farkı olabiliyor

Önemli olan bence senin yapman zaten.
Hazır alınca bir önemi yok.
Bir silikon tabancası bence işine yarayacak tek malzeme.
Gerisi senin zevkine kalmış.

Bebeğin uzun ömürlü, sağlıklımutlu olur inşallah
Herşey Gönlünce olsun
Sevgiler

CeReN dedi ki...

Merhaba, şu defter kabının dikimini bir müsait zamanda daha detaylı fotoğraflamanız mümkün mü , ben de yapacağım ama biraz daha yardıma ihtiyacım var :))
teşekkürler

Yelda dedi ki...

Canım iyi bayramlar öncelikle bebek anı defterinin nasıl yapıldığını sormuşsun çok bir özelliği yok eskiden defterlerimizi kaplardık aynı o şekilde silikon yardımıyle defteri kaplıyorsun istediğin gibi süslüyorsun daha sonra. Bu ilerleyen günlerde yaparsan ayrıntılı biçimde eklemeye çalışacağım sevgiler