21 Kasım 2008 Cuma

BROŞLARA Devam

Akşam otururken ne yapayım diye düşünüyordum birde üzerimde bir kırıklık var.
Uzanıyım biraz desem hemen gideceğim. Uyumamak için aldım elime malzemelerimi kestim biçtim yeni broş modelleri çıkarttım kendime.

Bu arada resimlerde gördüğünüz kutum Cd kutusu. Polar parçalarından kestiğim çiçekleri yaprakları onun içine koyuyorum. Birkaç boyu var. Birtanesine yaptığım çiçekleri, diğerine broş iğnelerini, b,r diğerlerine bitmiş olan broşları koydum. Çokta kullanışlı malzeme kutusu olarak.
Neden aklıma gelmedi onları polarla kaplamak. Aklımdayken onlarıda kaplıyım.
Önümüzdeki günlerde yapıp onuda eklerim .


2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok hoş bir model ellerinize sağlık,resimlerde çok aydınlatıcı:))

Adsız dedi ki...

ya ne güzel şeyler bunlar..bayıldım ellerine sağlık...bişey sormak istiyorum ..bunlar keçeden sanırım ben de keçe arıyorum, yani bunlar nerde satılır ...ben biçok yere baktım bulamadım..bana renk renk keçe parçalar lazım