10 Ocak 2009 Cumartesi

SEVGİNİN GÜCÜ

HER ŞEYDE MIZMIZLANIP YAKINANLARA, SIZLANIP DURANLARA
Önce metni okuyun, ardından videoyu seyredin
Oğlu babasına sorar : « Babacığım benimle maraton koşmaya varmısın ? » Kalp sorunları olmasına karşın baba, yine de « Evet, varım »diye yanıtlar. Ve bir maratonu birlikte tamamladılar. Baba oğul başka bir çok maratonu daha birlikte koştular. Baba her seferinde oğlunun yeni biryarış talebini kabul ediyordu. Oğlu bir gün babasına « Baba, birlikte bir Ironman'a (Triathlon)koşmaya var mısın benimle ?» deyince baba bu kez de evet der vekabul eder.(Bilmeyenlere anımsatalım ki Ironman dünyanın en zortriathlon yarışıdır ve üç dayanıklılık sınavından oluşur : Denizde 3,86 km'lik yüzme, 180,2 km'lik bisiklet ve nihayet 42,195 km'likbildiğimiz maraton. Baba oğul bu zor yarışı biirlikte tamamladılar. Nasıl mı ?

5 yorum:

engindeniz dedi ki...

Merhabalar, izlerken gözyaşlarımı tutamadım videoyu paylaştığın için teşekkürler.Sevgiler..

şeker pasta dedi ki...

Yeldacım, ancak bi anne, babanın yapabileceği fedakarlıktır bu... Gözyaşlarıyla izledim...Sevgiler..

Ayca Karaoglan dedi ki...

Yelda'cım inanılmaz bir hikaye, ağlayarak izledim... Çok teşekkürler paylaşımın için...

Yelda dedi ki...

Herkes etkilendi benim gibi heralde
kaç kez dönüp dönüp izledim
herseferindede gözlerim doldu

embir dedi ki...

aaaa bayıldım ya işte budur dedim içimden, gerçekten yaşama sevgisi bu olsa gerek