24 Şubat 2009 Salı

ÇİÇEK BROŞUM

Gün içinde bazen yoğun oluyoruz bazende gelen giden olmuyor.
İstikrarsız bu ara işler. Havada yağışlı olunca kimse yerinden kıpırdamak istemiyor herhalde.
Yine kimsenin gelip gitmediği bir saatte işyerinde internetimdede sorun vardı hava muhalefeti nedeniylede olabilir canım sıkıldı.
İşyerinde stokta bulunan pastal parçalarını kesmeye başladım.
Yuvarlak parçaları dörde katladım ve kalp şeklinde kestim uçlarını.
Böylece 4 yapraklı yoncalarım oldu.

İkiye katlayarak birbirinin üstüne gelecek şekilde yukarıdaki fotograftaki gibi
yerleştirdim.

Daha sonra orta kısımlarından sabitledim.

Aynı şekilde ufak çapta daireler keserek aynı işlemi tekrarlayıp.
Üstüste monte ettim.


Almış olduğum Nakonun keçesinden birparça kopararak keçeden kırmızı birde top yaptım.
Ama keçe tekniğini daha öğrenemedim. İçinde açıklaması var en kısa zamanda uygulama yapacağım.


Akşam eve gelince arkalarını iğnelerini taktım.

Çok hoşuma gittiler, şimdi hergün birini takıyorum.
Birtanesi hediye edildi bile.

21 yorum:

gül dedi ki...

çok şık olmuş elinize saglık yaratıcı bir fikir

Ayca Karaoglan dedi ki...

aman aman yapmış da hemen takmış :) eline sağlık canım, güle güle kullan yeni cicişlerini :)

Yelda dedi ki...

Teşekkürler gül, ayça yorumun için
Ayçacım taktım hemen valla

GeCe dedi ki...

şık duruyor maşallah ne hzılısın bu çalışmalr insanı ne çok rahatlatıyor değil mi Kumaş atmayan kumaş mıydı

Yelda dedi ki...

En alttaki fotograftaki atan kumaştanmış, ama diğerleri birşey olmadı. Atanada annemin kumaş tutkalı vardı onu sürdüm ama sertleştirdi. Parlatıcı ojelerden sürsem acaba olurmu ?

MAVİANNE dedi ki...

CANIM SEN HARİKALAR YARATMAYA DEVAM EDİYORSUN
TEBRİKLER
ÇİÇEK HARİKA OLMUŞ :))

biyasimadahagirdim dedi ki...

eline sağlık çok güzel olmuş, rengi de çok kullanışlı herşeye uyar:) güle güle kullan

Suya atılan nakışlar dedi ki...

çok güzel olmuş el emegi nede olsa
çok amaçlı kullanım içinde iyi bir düşünce ...
sevgiler

beyaz mendil dedi ki...

Bu kadar yaratıcı olmak çok güzel,ellerine sağlık hayatım.Sevgiler

Yelda dedi ki...

Teşekkür ederim herkese beğenmeniz beni çok mutlu etti
sevgiler herkese

3prenses dedi ki...

hamaratlık bu olsa gerek.bu çiçeğin yapılışını merak ediyordum hep.

AskinAy dedi ki...

emegine saglik canim cok güzel olmus cokta yakismis:)sevgiler..

cicibici bişeyler dedi ki...

Şahane olmuş!herşeye uygulanabilir,çok güzel açıklamalı anlatmışsın teşekkürler,güle güle güzel günlerde kullan!sevgiler.

sihirlirloklava dedi ki...

oh bak ne güzel olmuş.senin sıkıntın yaratıcılıkla sonuçlanmış...sıkıntılsrın hep böyle güzel sonlansın..sevgiler

becerikliminikler dedi ki...

çooook güzel olmuş keçede çok yakışmışş güle güle kullan:)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Canim Yeldacim harikasin yine :)) Bayildim yaptiklarina :)) Coook sekerler bunlar :) Kocaman opuyorum seni Yeldacim :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok şık çok da kullanışlı...iyi gunlerde kullan

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok şık çok da kullanışlı...iyi gunlerde kullan

embir dedi ki...

ay yeldacım harikasın valla yine muhteşem olmuşlar. Şimdi sana sorularım olacak.
1-(bu merakımdan) işinin bir parçasımı kumaşlar? Yoksa iş yerinde nasıl yaptın bunu yahu?
2-Nakonun keçesi dediğinin pakette tüğümsü olan yumakımsı olan mı?
3-Cevabın evet ise bugün akşam gördüm sanırım 3-4 liraydı adam dedim bundan yuvarlak toplardan yapabilir miyim diye yok dedi, Bunlar iğne ile kumaşa ya da keçeye işleniyor. Adam mı bilmiyor dersin?
4-2. sorunun cevabı evet ise yuvarlak keçeyi su ve sabun kullanarak mı yaptın?

Oh be ne çok soru oldu yahu :)) Öptüm canım.

Yelda dedi ki...

Yorumlarının beni çok mutlu etti
Herkeşe sonsuz teşekkür ederim.
Embir sorular sormuş
Embircim Grafikerlik yapıyorum ben
Kumaşlarla veya tekstille bir alakam yok kumaşlar işyerimde ne arıyor dersen pastal parçalarını
mahmutpaşada bir kesim atölyesinden almıştım ve A4 kağıt kutuları varya bir tane işyerinde kendime el işi kutusu yaptım onun içine kumaş, iğne,ip, düğme vs. bulunduruyorum. Bazen akşamı bekleyemiyorum :)))) yada aklıma bişey geliyor boş kalınca
Keçe poşetin içinde evet dediğin gibi açıklamasında top yapımı yok onun için bilmiyordur satıcı
evet dediğin gibi yaptım
Sevgiler canım

Adsız dedi ki...

merhaba ..bloğunun yan tarafında slayt gösterisini eklediğin gibi ',özelleştir 'butonuna tıkla gadget ekle den seni yönlendirecek istediğin ayarlamayı yaptıktan sonra ön izle ve kaydet ..umarım yardımı olur ..boleyn kızından sonra ,kraliçenin soytarısı ve bakirenin aşığını da oku tavsiye ederim ..sevgiyle kal ...