9 Şubat 2009 Pazartesi

DÜĞME HAYVANLAR

Okulların tatil olmasıyla beraber Yankı'lar bize gelmişlerdi. Karnemiz baştan sona 5.
E şimdide dinlenme eğlenme zamanı diye faaliyetlere başladık. Ben gündüz çalıştığım için faaliyetler akşam saatinde oldu hep. Gün içinde gezmeye, sinemaya gittiler annesiyle
(Yankı'nın annesi benim en ufak Teyzem oluyor) akşamda kararlaştırılan faaliyetler yapıldı.
Patates baskısı yapmak istemişti bir gün önceden ama unuttuk düğmelere daldık.
Hatta kaptırdık hep beraber maaile yaptık düğme faaliyetlerimizi.

Bunlar Ayıcık Düğmelerimiz.
Çocuklarınızın tişörtlerine kotlarına dikebilirsiniz.
Tokalarda da kullanabilirsiniz.
Balığımı çok sevdim. Yankı'da simlerle süsledi.

Bay ve bayan tırtıllarımız. Bay olanı ben bayan olanı Yankı yaptı.
Kokoş tırtıl oldu Yankı'nın ki.

Silikon tabancası bende olduğu ve istediği yerlere silikonu ben sıkmama rağmen ufakta bir kaza atlattık heralde sıcaklığından eli yandı ama Allahtan kızarma, şişme olmadı.
Çok sıcak değildi demek.

Ben ve Yankı bu düğme faaliyetini çok sevdik.
Gerisi gelecek düğmelerimizin.

Bizi bekleyin Anacım :)))))

15 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

Harikasınız :) Silikon tabancası çocuklar için biraz teklikeli ama sonuç güzel :) Ben de kalp şeklinde düğme aldım çok cici :) İyi haftalar...

AskinAy dedi ki...

emeginize saglik pek cici olmus dügmeler,aman ha gülüm biryerinizi incitmeyiniz sakin,keyifli haftalar öpüyorum seni cok cok..

Archilemi dedi ki...

Çok hoş bir çalışma olmuş.Büyüklere de küçüklere de uygun.

serrose dedi ki...

Cok hos olmuslarr
ellerine saglik senin ve Yankinin
sevgiler canim

MAVİANNE dedi ki...

çok şeker düğme hayvanlarrrrr

nalan dedi ki...

pek güzeller gerçekten .geçmiş olsun ,hafif bir yanık da dikkatli olmayı öğreteceği için o da deneyim olmuş.
ertuş büyüyünce biz de yaparız

Adsız dedi ki...

evet düğmeler ne güzel olmuş,
güzel fikir ellerinize sağlık,
başka fikirlerinizide bekliyoruz efem,
sevgiler

GeCe dedi ki...

bayyyy demeyi unutmuşsun ama :) en çok balığa bayıldım kıyafetlere hoş bir süsleme olur gerçekten harika bir fikir

şeker pasta dedi ki...

Yelda çok yaratıcı olmuş düğme hayvanlar:)) Ellerine sağlık...

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok yataıcı çok da şirin olmuşlar..cocukların sevnici fotograflarından belli..sevgiler bizden

embir dedi ki...

Yeldacım bu düğemeler süper olmuş, Yankı çok mutlu olmuştur. Şu daha güzel diyemiyorum, hepsi de birbirinden güzel.

Ayşe dedi ki...

coook seker olmus bu dugmeden hayvanlar, ellerinize saglik...cocuklar icin de super bi aktivite ;)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Yeldacim bu nasil bir yaraticilktir :)) ben pandalara ve tirtillara bayildimm :)) Yuregine saglik :)

beyaz mendil dedi ki...

Yelda'cığım ,yine harikalar yaratmışın,düğmeden hayvanlar çok ama çok güzel hayatım.Sevgilerimle

laleninbahcesi dedi ki...

bayıldım ben bu düğme hayvanlara