9 Mart 2009 Pazartesi

AYICIK

Bu günlerde dolgu oyuncaklara takmış durumdayım.
Yeşim kumaşların hepsinin aynı olduğu konusunda dalga geçsede
eldeki parçaları değerlendiriyorum bir şekilde.
Bu seferde kendi çapımda ayıcıkla, baykuş yaptım.
Makinada varya artık tıkkırı tıkkırı dikiyorum.
Yuvarlak iki parça kestim yüzü için. Ufak yarım dairelerde kulakları için.
Fotograftaki gibi kulakları yerleştirip diktim.
İçine polar doldurdum.
Gözlerini beyaz polardan, burnunu kırmızı düğmeyle yüzüne diktim.
Başınada kırmızı bir kurdele işte size Ayıcığım.
Arkadaşı olarak baykuş yaptım. Onuda öğleden sonra ekleyeceğim.

Bu arada baykuşlarla ilgili bir projem var. Yavaş yavaş tamamlanmaya başladım. Eğer gerçekten gerçekleşirse çok mutlu olacağım. Bitince sizlerlede paylaşmayı çok istiyorum. Baykuşlarla ilgili olduğunu söylemiştim hatta bir adedini de Ayça'ya göndermiştim.

Öğlen Baykuşumla birlikte tekrar görüşmek dileğiyle iyi bir hafta diliyorum sizlere...

8 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

çok şeker görünüyor canım.eline sağlık.sevgilerimle...

3prenses dedi ki...

çok güzel.ellerine sağlık.

MAVİANNE dedi ki...

ayıcık çok şeker olmuş
baykuşu da merakla bekliyorum
iyi haftalar

Adsız dedi ki...

çok güzel :) yelda makaslarımız aynı buarada :)))

Yelda dedi ki...

neslihancım, 3prenses çok teşekkürler,

Mavianne geliyor beni bekleyin anacım :))

nalan'cım teşekkürler
bu makasla çok rahat ettim. Pahalıya aldığım birçok makas kağıt bile kesmemeye başlayınca bu makası almıştım hala jilet gibi kesiyor
Sevgiler canım
İyi haftalar herkese

AskinAy dedi ki...

cok sirin:))emegine saglik canim...

GeCe dedi ki...

ayıcık da baykuş da sevimli olmuş ellerine sağlık

Moonish (moonsun) dedi ki...

Oyyyy operim ben onu kirmisi buynundan :))