19 Mart 2009 Perşembe

SALYANGOZLAR

Nezamandan beri yapmak istediklerim arasındaydı bu salyangozlar.
Tam olarak nerde gördüğümü hatırlamıyorum. 10 marifettemi, yabancı bloglardamı. Belkide Nalan Abla'nın blogundaydı bilmiyorum. Çok hoşuma gitmişti.

Şerit halinde kestiğim kumaş parçasının ucuna polar parçasını diktim.
Daha sonra kumaşı katlayarak boydan diktim.

Diktiğim parçayı ters yüz ettikten sonra içlerine silikon doldurdum.

Arka kısmından kıvırarak salyangoz şeklini vermeye çalıştım.

Boyun kısımlarından bağladım.

İğneyle göz ve ağız yaptım.
İlk önce evin sakinlerinden kurbağa'yı ziyaret ettiler.

Daha sonra balkondaki Lalelerimizi.
Lalelerimiz filizlenmeye başladı. Umarım çok güzel açacaklar bu senede.
Açsınlar, salyangozlarım o zamana kadar başka yerlere gitmezlerse beraber tekrar fotoğraflarım.
Umarım salyangozlarımı beğenirsiniz.
Sevgiler

4 yorum:

Nur dedi ki...

çok güzel oyuncaklar dikiyorsunuz bunlarda harika olmuş ellerinize sağlık..

Yelda dedi ki...

Teşekkürler canım
Sevgiler

3prenses dedi ki...

çok sevimliler gerçekten.ellerine sağlık.

umursamaz dedi ki...

ben yaratıcı ınsanlara bayılıyorum
harıka olmus supper:)