21 Nisan 2009 Salı

ÇORAPTAN KUKLA KUKİ

Geçen hafta Engin'ler bizde olduğu için herkes ziyaretlerine geldi.
Tabi Yankı'larda. Hatta Yankılar hafta sonu kaldılar ev curcunaydı anlayacağınız.
Gelen giden birde Yankı'nın haftasonu için etkinlik ödevi Kukla yapımı.

O kadar hengamenin içinde onun ödevinide yaptık ama nasıl.

Yankı hadi gel yapalım dedikçe Enginle oynamak daha cazip geldiği için hem onunla oynadı hem kuklasını yaptı. A bu ödevi bana mı verdi öğretmen bende yapmam ama deyince notum eksimi olsun diyede sitemde bulundu hanımefendi.

Öğretmen bir kağıda nasıl yapılacağını yazmış ama geri kalan süslemeleri öğrencilerin hayall gücüne bırakmış. Gelirken çoraplarını yanlarında getirmişler geri kalan malzemeler zaten Yelda da vardır diye düşünmüşler. Bizde tüm malzemeleri döktük ortaya.

Çorapın burun kısmı ölçüsünde kartonu kesiyorsunuz. Çorabın burun kısmını kesip kartonu buraya yapıştırıyorsunuz.

Sonra iplerden saç yapıyorsunuz.
Bu görev Yankı'nındı.
İpleri kesti ve katlarına ayırdı.
Sonra düğmelerden göz.

Eva parçalarından yanak ve dudak yaptık.

Bitince çok şık oldu valla. Ağzının içi katdon gözükmesin diye polar parçası kesip yapıştırdık.


Sonra kuklamıza bir isim bulmaya sıra geldi.

KUKİ Koyduk adını.
Kukla KUKİ.

Kuklamız KUKİ bittiğinde Engin uyuyordu ama uyandığında Yankı kuklasıyla oyunlar yaptı.
Bu arada Engin'ler Evlerine döndüler. :(((

14 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzel bir çalışma,ellerinize sağlık.Sevgiler

*kelebekana*-* dedi ki...

bizde oğluşumun performans ödevleri için çok uğraşıyoruz ...yankının ellerine sağlık ..gamzelerinden öptüm :))*

LEMAN dedi ki...

kızım bayıldı dur anne benim için bu sayfa diyo bide oyun koymuşlar bak oyna diye anne... ee kaptırdık fareyi yeni bıraktı bana teşekkürler teyzesi

Nur dedi ki...

çok şeker olmuş ellerinize sağlıkk

Cocukla Cocuk dedi ki...

Çok güzel olmuş. ağız kısmına karton yerleştirmek ve renkli çoraplar süper olmuşlar. Biz de yapmıştık ama ağız kısmı epey zorlamıştı, karton aklımıza gelmemişti. Ellerine sağlık Yelda.

Ayca Karaoglan dedi ki...

Canım Allah kavuştursun, en kısa zamanda... Yankı'nın kukla kuki çok tatlı olmuş. Aferin size :)

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA.Canım güzel dileklerin için sağ ol vakti gelince evlatlarınızdan yaşamak nasip olsun amin.kızın maşALLAH çok şeker benim büyük kızımın küçüklüğüne benziyor..beceriklide e kız çocuğu anneyi kopyalarmış..sevgiler.A.E.O

cicibici bişeyler dedi ki...

Allah kavuştursun!kukla kuki de pek sevimli olmuş,ne güzel gülücükler atmıştır ona kimbilir Engin bebek,Yankının ellerine sağlık,sevgiler.

GeCe dedi ki...

saçlarına bayıldım ah şu cocuklar notu az mı olsun yani

inşallah yakında yine görüşürsünüz enginle

Hatice dedi ki...

merhaba Yelda, ziyaretin için teşekkürler, bu sayede çok hoş bir siteyle tanıştım, kukla KUKİ çok şeker olmuş, ellerinize sağlık...
sevgiler...

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Elinize sağlık kızlar:))kuklanın saslarıda çok şeker:)

etkinlik dünyası dedi ki...

pek şeker olmuş, ellerinize sağlık...

Moonish (moonsun) dedi ki...

yanki saclarini cok guzel yapmis :)) Ellerinize saglik Yeldacim :))

embir dedi ki...

Canım benim neler neler yapmışsın bakiim, herşey çok güzel olmuş. Diğer çalışmalarına da yorum yazmaya gidiyorum.