20 Mayıs 2009 Çarşamba

TOKYO'DAN Miho Sakato'dan Mektubum Geldi

Miho Sakato 'yu (SAKATO DESIGN) ile ilk defa Serrose'ni blogunda tanıştım. Sakato isteyen herkese kendi şirketine ait sticker yolluyor ve sizin yapmanız gereken o stickerlar ile fotoğraf çekmeniz ve ona iletmeniz. Bunun için kendisine yapmanız gereken kendisine mail atıp adınızı ve adresinizi vermeniz.
Çok ilginç geldi ve hemen yolladım adımı ve adresimi ve kendisi hemen mailime cevap vererek göndereceğini iletti. Büyük bir heyecanla bekliyordum. Ve nihayet elime ulaştı. Aynı anda anne kaz'a da ulaşmış sanıyorum. Broşürler, reklam kartpostalları da göndermiş Sakato.
Bende Hemen balkonumuzda asılı bayrağa yapıştırdım stickerı ve ilk fotomu öyle gönderdim.
Haydi bayanlar sizlerde kendisine mail atın. Türkiye'den değişik illerden Ülkemizin güzelliklerini bir yabancı sitede sergileyelim.
İlgilenenler için SAKATO DESIGN

10 yorum:

Serhat dedi ki...

Yelda süper birşey bu. Bu arada Japonca ne yazıyor orada, kötü birşey değildir umarım :)

sihirlirloklava dedi ki...

Yeldacım...oldukça ilginç ve farklı bir etkinlik olduğu için hemen ben de email attım.teşekkürler haberdar ettiğin için...sevgiler canım:))

Ayca Karaoglan dedi ki...

hatırlıyorum serrose'un blogunda yazdığını. hatta sık kullanılanlara da kaydetmiştim, unutmuşum :)

Adsız dedi ki...

Bayrağa yapıştırmak iyi fikir miş yeldacım

Yelda dedi ki...

Serhat bilmiyorum ama serrore biliyor ona güvendim :)))))))))))))

Sihirli Oklava rice edrim sevgiler

Ayça'cım Ben sıcağı sıcağına yollamıştım mail
Geldi mektubum sonunda
Tarihi yerleri çekip yollayacağım

Eylülbahçesi teşekkürler

ella dedi ki...

Çok ilginçmiş gerçekten.

Sezsel by Sezgi dedi ki...

süper walla..taa nerelrde bıle varız :dne mutlu turkum dıyene
bu arda bu sticker olayı nedır?
istedgıın bıseyımı sticker a döküyooo

阪戸みほ Miho Sakato dedi ki...

i am very happy!!

thanks from Tokyo:))))

Yelda dedi ki...

Thank you Miho

Dilara dedi ki...

Mihoo!
Bende e-mail attım cvp verdi bakalım,:) umarım sağ sağlim bana ulaşır. Gerçekten ilginç biri :)