28 Ağustos 2009 Cuma

Blogum 1 YAŞINDA

Aslında yazmak istediğim okadar çok şey vardı ki bugün için ama şu anda ilk yazımı yazar gibi heyecanlandım.
Blogum bugün 1 YAŞINDA.
Blog açmamın sebebi yaptıklarımı paylaşmak veya günlük gibi birşey yapmaktı. Acaba başarabilirmiyim diyede korkum vardı aslında ama bugün 1 sene olmuş inanamıyorum.
Bu bir senede çok güzel insanlar çok güzel yürekler tanıdım.
Kiminiz annem, kiminiz ablam kiminiz kardeşim oldunuz. Güzel günleri, sıkıntıları, mezuniyetleri, tatilleri, doğumları, düğünleri birlikte paylaştım sizlerle. İsim annesi olduğum :))))) yiğenlerin oldu.
Yaptıklarınızı çoğu zaman hayranlıkla seyrettim. Ne marifetli ne kadar becerikliler diye kıskandım çoğu zaman. Yaptıklarıma bıraktığınız yorumlarla da beni dünyanın en mutlu insanı yaptınız. Evinizde oda :)), Kalbinizde yer açtınız bana.
Mektuplarla hediyeler yolladınız. El etkinliklerimizde en değerli ellerimizi yolladınız.
Ziyaretime geldiniz. Yol gösterdiniz fikirlerinizi benimle paylaştınız.
Bunlar benim için okadar önemliydi ki yanımda olduğunuz için çok teşekkür ediyorum sizlere.
Bugünümde de yanımda olduğunuzu biliyorum.
Nice yaşlarda Sizlerle birlikte olmayı temenni ediyor
herkesi KOCAMAN ÖPÜYORUM.
SEVGİLER

31 yorum:

nazardeğmesin07 dedi ki...

daha nice güzel paylaşımlara sevgiler

Saniye's handcraft dedi ki...

daha nice nice yazılara paylaşımlarda buluşmak dileğiyle sevgilerimle

nrhnmrl dedi ki...

Bloğunun 1. yaşı kutlu olsun Yeldacım
umarım 10. yılında da paylaşımlarınla güzelliklerinle beraber oluruz.Marifetli ve azimli arkadaşıma sevgiler

hamdiyehome dedi ki...

nice yıllara diyelim
daha güzel yazılara ve el becerilerine sevgiler.

3prenses dedi ki...

iyiki gelmişsin aramıza.daha nice beraber yıllara

melek dedi ki...

Merhaba Yelda
Nice yıllara. Blogunun uzun soluklu olması dileğiyle.

sihirlirloklava dedi ki...

Yeldacım.....daha çoooook uzun yıllar böyle kutlamalara diyorum...blogunun yeni yaşı kutlu olsun....

Nur dedi ki...

bloguna daha nice seneler daha nice güzel yazılar canımm

GeCe dedi ki...

yıllar geçtikçe daha da yakınlaşacağız eminim iyi ki açmısısn sende bu blogu bizde senin gibi güzel bir insanı tanıdık

ebrulikedi dedi ki...

nice yazılara,nice yıllara.

Unknown dedi ki...

nice uzun yıllar paylaşımlarınla bizlerin gönlüne taht kurmaya devam etmen dileğiyle canım

Syhn dedi ki...

nice mutlu senelere, yeldacım...

oytunla hayat dedi ki...

nice daha güzel senelere inşallah...

Bloğunun inşallah 10. yılınıda kutlarız hep beraber :)

Unknown dedi ki...

Başarılı çalışmalarınızı daha nice yıllara yaymanız dileğiyle SEVGİYLE KALIN.

Paşa dedi ki...

nice nice yıllara hep birlikte inş.

阪戸みほ Miho Sakato dedi ki...

happy birthday!

お誕生日おめでとう☆

from Tokyo:)

Girls On Blog dedi ki...

Nice yıllara Yelda'cim :)
sevgiler

Yelda dedi ki...

Bir kez daha bu blogu açtığıma okadar seviniyorum ki bukadar güzel insanı tanıma fırsatı buldum
Hepinizi çok seviyorum
İYİKİ VARSINIZ

Yelda dedi ki...

Thank you very much Miho
I am very happy for comment
Channel has started my blog a year
I am very happy occasion for us to meet the Blog

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Nice yıllara arkadaşım. Hep mutlu paylaşımlar diliyorum. Sevgiler

Sezsel by Sezgi dedi ki...

harikaaaaa
nice nicee yıllara :)))

ebrugzo dedi ki...

nice senelere ve daha nice paylaşımlara yelda ablacım :)

bahar yorgun dedi ki...

1. Yılın kutlu olsun inşallah uzuuuun zamanlar beraber oluruz:))

umursamaz dedi ki...

daha nıce yıllara yeldacım,
blogunda hep mutlu haberler yayınlaman dılegıyle:)

sesiber dedi ki...

Yeldacım nice bol postlu mutlu yaşlar dilerim blogunla...

ebru dedi ki...

Canım arkadaşım benim.Allahım daha nice yeni yaşlar göstersin. Biliyorsun ki ben de senin sayende blog işine girdim.İnşallah uzun seneler devam ettirmen dileği ile.

Adsız dedi ki...

Bloğınuzun birinci yaşını tüm kalbimle kutluyorum.niceee niceee yıllaraa:)

Yelda dedi ki...

Arkadaşlar hepinize sonsuz teşekkür ediyorum yorumlarınıza
iyiki varsınız

Yelda dedi ki...

Ebrucum bak açıyım mı nasıl olur derken 1 sene oldu bile umarım seninde 1 seneni en kısa zamanda kutlarız
Sevgiler

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

nice yıllara. bir bakmışsın o 1'in yanında 0 olmuş.

sevgiler

Cocukla Cocuk dedi ki...

Yelda cım, Mustafa Kerem in teyzesi, geç kalmışız kutlamada. İyi ki yazmaya başlamışsın ve nice seneler yazarsın da okuruz o güzel becerilerini, paylaştığın sıcaklığı ve samimiyetini.