10 Ağustos 2009 Pazartesi

TATİL BİTTİ :((

Evet tatil bitti aklım hala orda ama maalesef sayılı günler çabuk geçiyor.
Pazartesi sabah direk işe geldim. Dün çalışmak acayip zor geldi anlatamam.
Son 4- 5 senedir Kemer Kındılçeşme Orman Kampına gidiyorduk. Ama oranın Millipark olmasına rağmen orman mafyası demek yanlış olmaz sanıyorum eline geçmesi sonucu
kampçılara kapatılıp istila edilmesi sonucu Göynük'e gitmek zorunda kaldık.
Sadece biz değil yüzlerce kampçı. Hatta Antalyalılar çok iyi bilirler Bu yüzden yürüyüşler yapıldı, imzalar toplandı ama hala bir sonuç yok. Kısacası Halkın piknik ve kamp alanı olarak kullandığı en güzel sahil yağmalandı.
Bizde busene Göynükte portakal ve limon bahçelerinin içinde kurulmuş Campingteydik.
Doğayla başbaşa cırcırböcekleri sesleri arasında güzel bir 15 gün geçirdim.

Bolbol dinlendim, yüzdüm, güneşlendim. Sahilde yürüdüm, bol bol deniz kabukları topladık babamla. Yani danimet bol bu sene. Paso deniz kabuklarıyla birşeyler yapacağım bu sene öyle görünüyor :))

İlk hafta Engin'lerde bizimle kaldılar. Erken saatte kalkıp Engin'le sahilde güneşlendik denize girdik yattı uyudu yemek yedi derken ilk hafta nasıl geçti anlamadım. İyide oldu bol bol vakit geçirdik. Görmeniz lazım felaket olmuş. 2 dk yerinde durmuyor. Resmen yüzüyor 10 aylık çocuk. Çenesi hiç durmuyor. Saat 6 da başlıyor konuşmaya. Onunla olan resim ve videoalrıda yükleyeceğim ilerleyen günlerde.


Yukarıdaki fotoğraflar güneş doğarken kampın kumsalında çekilmiş kareler.

**************

Dün işe geldim aman ne mutlu oldum bilemezsiniz.
MOONSUN dan mektup gelmiş ben izindeyken.
Kedili kartın, güzel sabunum ve yaka iğnem için sana çok teşekkür ediyorum canım
(bloguna giremiyorum bu arada)


11 yorum:

Nur dedi ki...

hoşgeldinnn

sesiber dedi ki...

Yeldacım hoşgeldin.

Adsız dedi ki...

h.g

Serhat dedi ki...

Hoşgeldin Yelda, iyice dinlenmişsindir umarım.

ella dedi ki...

hoşgeldin canım... ben daha tatile gidemeyenlerdenim darısı başıma :)

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

Tatilden sonraki ilk iş günü ilk hafta en zor dönem. İnsana istifayı düşündüren kritik günler. Kolay atlatırsın umarım.

Yelda dedi ki...

Herkese çok teşekkür ediyorum
Evet tatil iyi geldi bol bol dinlendim eğlendim ama
gel gör ki 3 gündür canım çıktı toparlanmak için. Herşey altüst olurmu ya 15 günde olmuş işte.

Neyse atlatıp kendime gelirsem el işlerine devam edeceğim
Sevgiler

*kelebekana*-* dedi ki...

ah ben bilseydim karagöz kampinge geleceğini tanışmaya gelirdim ..yada sen gelirdin kemere ...bizde hep kındılçeşmede denize girerdik bu yıl mafyanın elinde hep kemer kıyıları ...bizde karagöz kamp a gidiyoruz hafta sonları...bi dahaki tatilinde görüşürüz inşallah ..

Cocukla Cocuk dedi ki...

tatil dönüşü külkedisi gibi oluyoruz sanki değil mi :)

ebru dedi ki...

Arkadaşım sefa geldin hoş geldin.İyice dinlenip güzel bir tatil geçirdiğine sevindim.Teşekkür ederim benim içinde yüzmüşsün. :)) Öpüyorum canım seni.İnşallah kolay atlatırsın bu haftayı.

beyaz mendil dedi ki...

Hoşgeldin hayatım.Kısa da olsa bu tatil sana iyi gelmiştir.Sena 2 gündür yorum yazamıyorum süzekli error veriyorsun.Sevgilerimle