18 Haziran 2010 Cuma

PASAJIMA BEKLERİM EFENDİM


Herkese iyi hafta sonları diliyorum
Biliyorum bu ara blogumu ihmal ettim ama pasajdan gelen broş ve yüzük siparişlerini yetiştirmakla uğraşıyor biryandanda normal işimi yürütmeye çalışıyorum.
Şikayetçimiyim hayır değilim hergün yeni insanlar tanımak acayip haz veriyor.
Onların istediklerini hazırlamak.
İşten geliyorum paketleri hazırlıyorum onun için pek blog için üretken bir dönemde değilim ama yapmam gereken hediyeler var. Onları hazırlarken fotograflayımda paylaşıyım sizlerle.

Bu arada annemler bir haftadır Göynükteler. Bende izne temmuz ayında çıkıp onlara katılacağım. Nasıl geçecek bu sıcaklarda günler bilmiyorum.

Pasajıma yeni ürünler ekledim. Bu arada ürünlerimden birkaçı anasayfada yerlerini aldı. Bu güzellikleri görmek için Beklerim PASAJIMA Efendim
Sevgiler

5 yorum:

SMİLENA dedi ki...

bol satışlar canım.çok cici herşey proşlara bittim...

SMİLENA dedi ki...

broş diyecektim yalnış yere basmışım...:)))))

minikmini dedi ki...

pasajına eklediklerin diğerleri gibi çok şirin,bol satışlar canım,sevgiler :)

ANTİGONE dedi ki...

kolay gelsin tatlım, bol satışlar!

beyaz mendil dedi ki...

Yelda'cığım,çok ama çok güzel işler çıkarmışın hayatım.Ellerin dert görmesin.Hayırlı ve bol kazançlar diliyorum sana.Sevgilerimle