24 Ekim 2010 Pazar

BAYRAMDAN GÖRÜNTÜLER

Bilgisayarı temizlerken bu fotografları buldum. Ben bunları bloguma eklemeyi unutmuşum. Bu şeker bayramında küçük misafirlerimiz için hazırladığım şekerler bunlar.
İlk başta internette gördüğüm kelebekli kağıtlardan hazırlayacaktım ama kağıtlar ince geldiği için hoş durmadı bende papatyalarda karar kıldım ortasından delerek Eminönü YÜCEL ŞEKERLEME'den aldığım lolipoplara monte ettim.

Çocuklar uçtu ama Büyükler dahada sevdi bu şekerleri.
Babam bile ağzında lolipopla dolaştı :)))

Bu çoraplar ve hediye paketleri sadece birkısmı. Gelen yiğen, kuzen, teyze, komşu çocukları için hazırlandı bu paketler. Sağolsun hepsi geldi ve sahiplerini buldular.

Bunlarda balonlarımız. İyiki hazırlamışım. Çocuklar Balonlarla oynarken anne babalarını unuttu, Kimi balon sevdasına yemek yedi, kimi etrafı karıştırmayı unuttu :)))

İşte bayramdan kısa görüntüler. Allah nice bayramlarda hep sevdiklerimizle olmak dileğiyle
Sevgiler


Hiç yorum yok: