19 Ocak 2011 Çarşamba

YANKI'YA TAÇ YANKI'DAN POĞAÇA

Bu haftasonu Yankı'lar bizdeydi. Güzel bir haftasonu geçirdik birlikte. Cuma günü işyerinden aradılar. Haftasonu için ödevleri vardı. İpek böceği ve İpek Böcekciliği konulu ödevi için fotograflar bulunması ve çıkış alınması gerekiyor.. Yazılarını hazırlamışlar ama fotograflar eksikmiş. Son dakika çıkışları alı işten çıktım.
Cuma günü akşam yemekten sonraki faaliyetimiz Yankıya fiyonklu taçtı. Yankı tarif etti ben yaptım.
Cumartesi günü İşten geldim ödevler yapılmış, börekler, vişneli turtalar yapılmış Yankı'da poğoçaları taneliyordu. Pişince bir bir güzel kabardı ki sıcak sıcak yemeğe oturunca resim çekmeyi unuttuk.
Çay saatinden sonra akşamdan sözverdiğimiz için TORİUM AVM gittik. O vakit nasıl geçti anlamadık. Yankı çarpışan arabalara, dönme dolaplara bindi. Valla benide bindirseler atlıkarıncalara binerdim. Biraz alışveriş yaptık. 5M migrosuna girip ev için alışverişimizide yapıp pes düşmüş vaziyette eve döndük.
Pazar sabah Yankı uyandırdı beni. Geleneksel şarkısını söyleyerek. Uyandırana kadar tepemde. Ben uyumak istiyorum , bir pazarım var bırak beni diye diye bağırıyorum o Tembel Yelda Tembel Yelda Uyansana diye tepemde şarkı söylüyor. Elimiz mahkum uuyandık tabi.
Bu sefer sofrayı niye kurmadın kalktında sen evin kızı değilmisin diye didişiyoruz o ben misafirim senin kurman lazın diye cebelleştik. Sonra senin Nutellan benim nutellam kavgası :)))
Sonunda kahvaltımızı yaptık. Cuma akşam yaptığımız tacın rengi Yılbaşında Hediye aldığımız kazağın üstüne uymayınca Kuzen Yelda dayanamadı yeni bir taç daha yaptık. Bu daha içimize sindi.
Ve Yankı kazağı ve tacıyla mankenlik yaptı bana.

Hiç yorum yok: