23 Aralık 2011 Cuma

Blogum Yenilendi Teşekkürler LİLACSMELL


 Bu sene Tuba Can'ın düzenlediği Hediye etkinliğine bende katıldım ve kurada Gül Yılmaz (lilacsmell) ile eşleştik. Hep diyorum ya bu blog sayesinde çok güzel insanlar tanıdım diye bir güzel insanda Gül hanım. Gönderdiği güzel minyatüründen sonra birde sürpriz yaparak Bloğumun temasını hazırladı. 
 Çok güzel olmuş değil mi ferah ferah. Hep istediğim birşeydi aslında onun için bu sürpriz beni hem heyecanlandırdı hemde mutlu etti. Kendisine bir kere de blogumdan teşekkür etmek istedim. 
Sağolsun dün akşam blogumun temasını hazırlamakla kalmadı beceremeyeceğimi söyleyince sağolsun bütün akşam blogumla uğraştı. Emeğine Yüreğine sağlık diyorum.
 2012 de güzel blogumla karşınızdayım. Sevgiler Herkese

13 yorum:

bahar yorgun dedi ki...

çok ferah olmuş gerçekten güle güle kullan yeni temanı :)

minikmini dedi ki...

çok güsel olmuş gerçekten,huzur getirsin sana inşallahhh :) öptümmm

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Çok beğendim canım. Çok cici olmuş:) Header da kullandığı çorap, bana çorapların için yaptığın kutuyu hatırlattı mesela:)
Sevgiler...

Yorum penceresini de pop-up yaparsan daha iyi olacak:)

Yelda dedi ki...

Marifetli peri çok teşekkürler. Evet dimi çorap kutum vardı meşhur :)))

Valla okadar becerikli değilim hepsi Gül Hanımın marifeti...

Yelda dedi ki...

Minecim güzel dileklerin için çok teşekkürler bende seni çok öpüyorum sevgiyle kal

Yelda dedi ki...

Baharcım çok sağol...

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

Cok güzel olmus bayildim ic acici :) Güle güle kullan yeni tamani canim, uzun uzun post yazmani özledim acikcasi gözler arar oldu artik kisa kisa degilde söyle dolu dolu bi post gelsin demi ama :) Cok öptüm kendine iyi bak..

Yelda dedi ki...

Çok teşekkür ederim biraz yoğunum malum yılbaşı üzeri hem işim hem pasajım fırsat bırakmıyor. Bende özledim yaptıklarımı paylaşmayı sizlerle 2013 de inşallah uzun uzuzn görüşeceğiz

FUNDA P. dedi ki...

Vallahi bayıldım, hoş eski halini de çok beğeniyordum ama değişiklik iyidir :) Bu arada 2012'yi atlayıp doğrudan 2013'e ışınlandın, biz nasıl yetişeceğiz :))

FUNDA P. dedi ki...

Vallahi bayıldım, hoş ben önceki tasarımı da çok seviyordum ama olsun, değişiklik iyidir. Hayırlı olsun, bu arada 2012'yi atlayıp 2013'e ışınlanmışsın, eeee biz nasıl yetişeceğiz :)))

Yelda dedi ki...

Teşekkürler Fundacım,
Bende çok sevdim...

tuba can dedi ki...

ççok kıskandım yelda keşke bi katakullimi yapsaydım :))))))) canım güle güle kullan hediyeni bayıldım :)

Yelda dedi ki...

teşekkürler tuba can seneye aklında olsun bence :)))))))))))))), Dün lilacsmell^'ede söyledim blogum yenilendikten sonra blogumu hergün güncelliyorum bir şevk geldi