28 Mayıs 2012 Pazartesi

TAÇ STANDI, Geri dönüşüm


Bu günlerde çok istediğim birşey gerçekleşti ilerleyen günlerde paylaşacağım sizlerle ama bana sıkıntıyla geldi diyebilirim. Hem maddi hem manevi. Bu sayede dersler aldım. Hemde ne ders. Bunun sonucunda ettiğim yeminler var. Çok büyük sevincin yanında çok büyük hayal kırıklıkları. 
Yinede çok şükür diyorum 


Bu sıkıntıda çıktı bu taç standı. Çok basit olduğu kadar çok kullanışlı benim için. 
Panfix Bant kutusuyla yaptım. Daha öncede kapladığım kutularda kullandığım kutularda bundandı. 
İki kutuyu üstüste koyup koli bantıyla bantladıktan sonra craft kağıtla kapladım. Hepsi bu kadar. 

Sıkıntımı attım mı atamadım, bu sıkıntı atılana kadar neler çıkacak bakalım.
Herkese İyi akşamlar

2 yorum:

pempe gönlüm sende dedi ki...

çook güzel olmuş:)

Yelda dedi ki...

Çok teşekkürler iyi geceler