14 Kasım 2012 Çarşamba

ÇİÇEK SAKSI SÜSLERİ


Saksılarda küçük aksesaurlara bayılıyorum. Bunlar seramik olur veya elde yapılmış objeler, kelebekler.


Daha öncede pastal parçalarından yaptığım ÇİÇEKLİ Saksı süslerin benzerlerini bu sefer  10marifet.org'un sergisi için yapıp yollamıştım. Hatta yaparken hoşuna giden teyzemede hediye olarak yaptım çiçeklerden.


Bu sefer ortalarına düğme yerine kartondan daireler keserek içine birz silikon doldurarak ortalarını tamamladım. 


Birde krem rengi setenden yaptım onlarıda daha sonra ekleyeceğim.



Saksılarda çok şık durdular.


Umarım satın alanlarda beğenmişlerdir. Güle güle kullansınlar.


Sevgiler. 

5 yorum:

dshandmade dedi ki...

saksı süslerini bende çok seviyorum. bu çiçekler de saksılarda çok hoş durmuş. ellerine sağlık. sevgilerimle.

Yelda dedi ki...

Çok teşekkürler Sevgiler

*mehtap dedi ki...

çok şirin olmuşlar..

nalan dedi ki...

Bunca işi ne zaman yaptığını cidden merak ediyorum çalışkan arı'm benim:))
Banu , sen ,Nedret de var hızınıza erişilmeyen.

Yelda dedi ki...

İki arada bir derede Nalan Ablacım :))))))))))))))